×
دوست داشتن

میز تاشو کچوا 2نفره مخصوص طبیعت گردی مدل MH100

اضافه به مقایسه0

میز کمپینگ تاشو وسیله ای کم حجم و قابل حمل است که به صورت تاشویی باز می شود و در فضای باز به عنوان میزی برای غذا خوردن، بازی کردن، کار کردن و دیگر فعالیت ها به کار می رود. این میز معمولا با چند پایه برای پایداری و سطحی صاف برای قرار دادن اشیا ساخته می شود. این وسیله با ابعاد کوچک و وزن سبک، برای استفاده در کمپینگ، پیک نیک، پیاده روی، ماجراجویی و سفرهای طبیعت گردی مناسب است. برخی از انواع این میزها فضایی برای قرار دادن لوازم ضروری مانند پوشاک، ظروف، کتاب و گوشی همراه دارند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
2,345,000 تومان
گارانتی محصول
  • تضمین 100 درصدی اصل بودن محصول با گارانتی بازگشت وجه
موجود در انبار
مرجع:
8786306
نام تجاری:
توضیحات

میز کمپینگ تاشو وسیله ای بسیار کاربردی و قابل حمل است که به طور کلی سه بخش اصلی دارد، پایه ها، سطح میز و قطعات اتصال. پایه ها برای پایداری و استحکام میز اهمیت بالایی دارند و با توجه به طراحی و ساختار میز کمپینگ تاشو می تواند به صورت تک پایه یا چند پایه باشد.

برخی از میزهای کمپینگ تاشو دارای پایه های قابل تنظیم هستند تا بتوان آنها را برای سطوح نامناسبی مانند تپه ها و دشت های ناهموار تنظیم کرد. سطح میز به صورت تاشویی باز می شود و می تواند برای قرار دادن غذا، نوشیدنی، بازی کردن و دیگر فعالیت های مشابه به کار رود.

بسته به ساختار میز، این سطوح میز ممکن است از جنس چوب، پلاستیک، آلومینیوم و یا فلز باشند. در ادامه اطلاعاتی را در خصوص این وسیله در اختیارتان خواهیم گذاشت.

بررسی میز کمپینگ تاشو

این میز کمپینگ تاشو برای فعالیت های کمپینگ طراحی شده است. میز مناسبی که تمام تست های استقامت را پشت سر گذاشته و به دلیل وزن سبک و پایه های کوچک آن، برای کمپینگ های مسافرتی که میز اضافی می خواهند ضروری است.

قطعات اتصال این میز عموما به صورت قطعاتی با قابلیت جدا شدن از هم طراحی شده که بتوان آنها را به راحتی با هم ترکیب کرد و در عین حال به صورت کامل جمع شد.  مزیت اصلی میز کمپینگ تاشو، سبک بودن و قابل حمل بودن آن است.

می توان این میز را با بسته های کوچک دیگر حمل کرد و در هر زمان و مکان به راحتی استفاده کرد. این ویژگی باعث می شود که میز کمپینگ تاشو برای فعالیت هایی مانند کمپینگ، پیاده روی، گردشگری و هرگونه فعالیت در فضای باز بسیار مناسب باشد.

ویژگی های میز تاشو

این میز کاربردی دارای ابعاد 42 سانتی متر عرض ، 64 سانتی متر طول و 30 سانتی متر ارتفاع  و وزن 1.6  کیلوگرم است. این میز ویژگی های فوق العاده ای دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

این میزها بسیار سبک و قابل حمل هستند و به راحتی می توانند به هر محلی حمل شوند. بعضی از آنها به صورت تاشویی طراحی شده‌اند که در حالت بسته، به اندازه کیف دستی هستند و برای حمل به راحتی در کیف یا بسته ‌های کوچک دیگر قرار می‌گیرند.

سهولت در استفاده

بعضی از میزهای تاشو به سادگی و سرعت بالا باز و بسته می شوند. این ویژگی باعث می شود که برای فعالیت ‌هایی مانند کمپینگ، پیاده روی و سفرهای طبیعت‌گردی بسیار مناسب باشند.

طراحی قابل تنظیم

برخی از میزهای تاشو دارای قطعات قابل تنظیم هستند که می توان ارتفاع، زاویه، و یا اندازه آنها را به صورت دلخواه تغییر داد.

انعطاف پذیری بالا

بعضی از میزهای تاشو دارای قابلیت تنظیم اندازه هستند که به صورت خودکار باز و بسته می شوند. این ویژگی بسیار انعطاف پذیر است و به شما اجازه می دهد تا میز را به اندازه مورد نیاز خود تنظیم کنید.

دوام و ماندگاری بالا

بعضی از میزهای تاشو از مواد با دوامی ساخته شده‌اند که به آنها امکان مقاومت در برابر آب، خوردگی و خش و ضربه را می دهد.

با توجه به این ویژگی‌ها، میزهای تاشو برای فعالیت ‌هایی مانند کمپینگ، پیاده ‌روی، گردشگری و سفرهای طبیعت‌ گردی بسیار مناسب هستند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
8786306

مشخصات

ابعاد :
ارتفاع 30 - عرض 42 - طول 64 سانتی متر
وزن :
1.6 کیلوگرم
نام برند :
دکتلون - Decathlon
زمان ارسال :
یک هفته ( 7 روز کاری )
گارانتی :
تضمین 100درصدی اصل و اورجینال بودن محصول و سلامت فیزیکی
کشور صاحب برند :
فرانسه
نظرات
بدون نظر
محصولات مرتبط
5,836,000 تومان
محافظت از چشم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید عدم کاهش میدان دید بند سیلیکونی قابل تنظیم امکان استفاده همزمان با عینک های طبی شیشه ضد بخار مناسب برای اسکی و اسنوبرد
5,250,000 تومان
دارای تنظیم کننده میزان سفتی ساخته شده از پلاستیک مستحکم ABS سازگار با ماسک های مخصوص اسکی WEDZE 500 گرم در سایز M ایجاد جریان هوا درون سر برای تهویه و جلوگیری از عرق کردن سر دارای استاندارد بین المللی محافظت در...
644,000 تومان
ضخامت : متوسط دارای الیاف محافظت در برابر سرما جنس پارچه از اکریلیک ، پلی آمید و پشم جلوگیری از عرق کردن با ایجاد جریان هوا درون جوراب مناسب برای اسکی و اسنوبرد
1,570,000 تومان
بدنه آلمینیوم 16 میلی متری سبک و مقاوم دسته با طراحی ارگونومیک و ضدلغزش وزن مناسب : 470 گرم در سایز 120 مناسب برای اسکی
1,435,000 تومان
تیوب شنا نابایجی مدل پاندا به سرعت باد شده و این امکان را والدین میدهد تا با خیال راحت کودکان خود را همراه خود به داخل استخر ببرند .
1,026,000 تومان
محافظت از سر  ، صورت و گردن در برابر سرما مناسب برای استفاده زیر کلاه اسکی تهویه داخلی برای دفع عرق تولید شده از الیاف پلی استر مناسب برای اسکی ، کوهنوردی 
1,950,000 تومان
مناسب برای حمل چوب اسکی با سایز 192 تا 197 سانتی متر  وسیله ای مناسب برای نگهداری و محافظت از چوب اسکی تولیدشده از الیاف پلی استر نوع باز و بسته شدن : به کمک زیپ
3,800,000 تومان
ULTRA EVADICT با ظرفیت 15 لیتر مناسب حمل لوازم مورد نیاز شما در طول پیاده روی و طبیعت گردی میباشد . این کیف دارای بند های جلو و عقب برای استفاده طبق سلایق و شرایط مختلف بوده و با وزن مناسب خود ( 360 گرم ) در طول مسیر...

تودید

× ×

صفحه اصلی

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم